تکنولوژی ارتباطی

گزارش های هرجلسه درس تکنولوژی ارتباطی

تکنولوژی ارتباطی

گزارش های هرجلسه درس تکنولوژی ارتباطی

گزارش جلسه ی هفتم

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

                به نام خدا

ü   گزارش جلسه هفتم:

                                         مقدمه:

استاد در ابتدای این جلسه از بین بچه ها نماینده هایی انتخاب کردند، که در کنار خود کار های کلاسی بچه ها را چک کنند. و همچنین از بچه ها راجع به تکنولوژی های جدید که به عنوان کار کلاسی اورده پرسیدند و هر یک از انها توضیحی کوتاه راجع به تکنولوژی خود دادند.

 

یوتیوب: دومین وبگاه پرطرفدار بعد از گوگل و قبل از فیسبوک است. شعارشان «خودت را پخش کن» است. برای دیدن فیلم ها نیاز به اکانت ندارد ولی نه همه انها. زیر مجموعه ی گوگل است و با یک یوزر گوگل می توان در یوتیوب عضو شد. در یوتیوب این امکان وجود دارد که میتوان فیلم ها را با همان لینک در شبکه های اجتماعی دیگر قرار داد.

Face time: فیس تایم یک قابلیت دستگاه های شرکت اپل برای تماس صوتی و تصویری روی بستر اینترنت می باشد. مزیت: سرعت- هزینه کم- امنیت- امکان تماس گروهی. عیب: از باتری را زیاد استفاده میکند.

Pinterest: نام وب سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می دهد بر اساس علاقه ی خود به اصطلاح پین کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک کرده و یا در صورت لزوم ریپین کنند.

Driver pack solution: نرم افزاری است که وقتی در رایانه خود نصب میکنی مشخص میکند چه برنامه ای مورد نیاز است. و همچنین امکان شناسایی زبان خودکار سیستم را دارد و از ویندوز های 7- 8 -10- xp پشتیبانی میکند.

 

                                        نتیجه گیری:

1)اپلود ویدئو در یوتیوب2)ایجاد پروژه ای در ترلو3)قرار دادن اکانت شبکه های خود در وبلاگ تکلیف جلسه بعد است.

                                                                                                پایان             

۹۶/۰۱/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
armaghan dalvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی