تکنولوژی ارتباطی

گزارش های هرجلسه درس تکنولوژی ارتباطی

تکنولوژی ارتباطی

گزارش های هرجلسه درس تکنولوژی ارتباطی

گزارش جلسه نهم

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

به نام خدا

ü   گزارش جلسه نهم:

مقدمه:

امروز با تاکید بر اهمیت اشنایی با تکنولوژی های جدید شروع شد و در ادامه بچه ها به معرفی تکنولوژی های خود پرداختند.

 

پرزی ( prezi ): یکی از نرم افزار های جدید و حرفه ای اسلاید سازی و ارائه مطلب و سخنرانی است. نرم افزار پرزی درست مثل نرم افزار پاورپوینت، نرم افزاری است که قصد دارد به ارائه ها و سخنرانی های ما کمک کند و تفاوت اصلی ان با نرم افزار پاورپوینت این است که به جای این که ما صفحات مختلفی داشته باشیم، یک صفحه بزرگ داریم که درون ان حرکت کنیم و بخش های مختلف ان زوم میکنیم. پرزی سرویسی است که در ان می توانید به صورت انلاین اسلاید شو یا فیلم اموزشی بسازید. بزرگترین تفاوت پرزی با نرم افزار های دیگر مثل پاورپوینت متحرک بودن دوربین به جای  متحرک بودن اسلایدهاست. شما یک طرح کلی اماده می کنید و سپس مسیر path دوربین را مرحله به مرحله مشخص می کنید در نهایت یک ارائه ی زیبا و جذاب خواهید داشت.

دراپ باکس ( dropbox ): برنامه ایست برای قرار دادن فایل خود.

قابلیت ها:

1)    با عضویت در این سرویس 2 گیگابایت فضای رایگان انلاین دریافت می کنیم.

2)    با دراپ باکس می توانید به صورت انلاین از اسناد و فایل های خود بک اپ بگیرد و در هر جای دیگری که اینترنت و کامپیوتر داشته باشید به ان دسترسی پیدا می کنید.

3)    با دراپ باکس می توانید فایل ها و اسناد خود را با دیگر کاربران یا حتی کسانی که این برنامه را ندارند به اشتراک بگذارید.

4)    مهم ترین و اصلی ترین مزیت دراپ باکس این است که با ویرایش یک فایل و یا حذف ان بلافاصله فایل شما در دستگاه های دیگر شما بروز رسانی می شود و اگر فایل جدیدی اضافه کنید سریعا در دیگر دستگاه های شما کپی می شود.

5)    سرعت انتقال زیاد

تامبلر (tumblr  ): یک وبگاه ارائه دهنده خدمات اجتماعی است که ویژگی اصلی تامبلر اسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است تا بتوانند در قالب های مختلف پست های کوتاه خوود را بیان کنند. کاربران می توانند وبلاگ دیگران را دنبال کنند مگر اینکه یک کاربر بلاگ خود را خصوصی کده باشد.

قابلیت ها:

1)    استفاده سریع

2)    امکان ارسال تصویر، صدا، ویدئو و مقالات بطور مستقیم

3)    امکان ایجاد ساده یک وبلاگ

4)    امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته

نتیجه گیری:

بیست پیام توئیت کنیم+مسلط شدن به تایپ

پایان

۹۶/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
armaghan dalvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی